Online Diary My blog,My story;: Hatiku terluka...

Saturday 5 May 2012

Hatiku terluka...

Entah mengapakah tetiba aku rasa sangat marah. Aku cuba kawal perasaan marah dengan berfikir yang baik2 tapi perasaan marah tu tetap ada. Kenapa marah? Sebenarnya aku rasa kecewa dan amat terkilan dengan suatu perkara yang berlaku. Aku tidak tega melihat anak-anakku yang sedih kerana tidak dapat menjenguk papa mereka sebelum papanya menghembuskan nafas terakhir.
Kenapa? Kerana tiada siapa yang memberitahu bahawa suamiku telah masuk ke hospital dan sedang tenat. Sehari sebelum dia meninggal barulah aku dapat tahu dan tidak berkesempatan untuk menatapnya buat kali terakhir.
Memang aku rasa terkilan dan terluka dengan keluarganya yang tidak memikirkan perasaan anak-anak aku. Bagi aku mungkin aku boleh mengatasinya kerana aku mesti kuat demi anak2ku. Tetapi kasihan pada anak2 yang merindui papa mereka.
Alasan cari rumah tak jumpa dan tak der no telefon itu tidak masuk akal langsung kerana mereka ada nombor telefon aku dan tahu rumah aku dan mak aku di mana....aku benar2 tak puas hati terluka hingga kini walau sudah lebih setahun berlalu.
Susah senang aku anak beranak tak pernah diambil peduli. Nasib baik aku punya mak dan abah yang memahami dan adik beradik yang sentiasa memberi sokongan.
Apa-apapun ku doakan agar roh suamiku ditempatkan di sisi orang-orang soleh dan dicucuri rahmat ALLAH...semoga dia aman di sana...AMIN
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Azura Emme