Online Diary My blog,My story;: HALAL

Monday 28 March 2011

HALAL

Nak kongsi cerita...
Tidak lama dahulu, saya suka minum atau makan di OLD TOWN...selain tempat duduk yang selesa keadaan dalamannya dengan kerusi dan meja klasik menarik tumpuan saya. Dah jadi macam satu kemertian kalau ada kekawan datang nak berjumpa...mesti pergi ke OLD TOWN atau seangkatan dengannya.

Tapi satu hari saya dikejutkan dengan kes ia tidak digalakkan untuk orang Islam kerana terdapat barangan tidak HALAL dicampur ke dalam minuman dan makanan di situ. Fuhhh tersentap rasa...jadi sekarang saya lebih suka ajak kekawan datang rumah. Minum dan makan yang saya sendiri masak. Selamat.

Anak-anak pun saya tidak ajar untuk selalu makan di luar. Kalau nak makan di luar pun kena tengok dulu tempat makan yang nyata HALAL.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Azura Emme