Online Diary My blog,My story;: Salahkah Aku?

Wednesday 30 March 2011

Salahkah Aku?

Salahkah aku apabila meminta sesuatu yang sememangnya menjadi milik aku? Kenapa kau nak simpan pulak. itu bukan hak kau. Kau mesti ingat bahawa aku tidak suka perkara yang remeh temeh dan lembap.

Hei, aku tak pasti manusia jenis apakah kau ini? Depan manis kata, di belakang mulut busuk macam longkang, hati keras bagai batu. Aku tak peduli sekarang apa yang kau orang nak kata yang aku mahu HAK aku.

Jangan nak menyakiti hati aku lagi, aku dah bosan. Dan ingat sekali aku berkata tidak, tidaklah untuk selamanya...dan kau mesti ingat segala kesilapan yang berlaku bukannya dari aku. Ia dari kamu sekeluarga.

Tidak tahu hujung pangkal terus menuduh aku yang bukan-bukan. Aku bukan bahan untuk kamu semua sepak terajang. INGAT aku mahu HAK aku......

catatan
AZURA A.M.
8.29 pagi
31/3/11
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Azura Emme