Online Diary My blog,My story;: Menggoda suami...

Thursday 12 January 2012

Menggoda suami...

Kolum Sex dan Anda membuatkan aku banyak membaca mengenai sex, tapi bukanlah detail yang aku baca cuma asas2 bagaimana menghangatkan hubungan suami isteri...kalau ikut Daily Mirror eeee takut aku baca...hahaha sebab dia orang lain agama dan bdaya dengan kita.

Lantas untuk dapatkan artikel yang menarik dan sopan dalam kehidupan seksual suami isteri yang sewajarnya...aku selalu merisik dari kekawan yang baru berkahwin atau yang lama dan lihat diri sendiri (tang diri sendiri ni yang memang tak der orang tahu...huhu)..Akhirnya artikel aku berjaya menarik perhatian pembaca yang sentiasa menantikan kolum itu setiap minggu.

Pernah aku menulis tentang cara menggoda suami dan menghangatkan hubungan bersama suami melalui haruman dan mandian bersama....hahahahaha ramai yang telefon macamana nak dapatkan haruman dan minyak mandian tu....panik gak aku sebab nama2 haruman dan minyak mandian itu aku dapat dari Daily Mirror.

Tetapi nasib baik aku dapat jawab dan sipemangil berpuas hati.

Pemanggil: Boleh saya bercakap dengan pengelola Seks Dan Anda?
Aku: Dia tak ada la keluar assignment...(bohong sunat)...Boleh saya bantu?
Pemanggil: Macamana saya nak dapatkan mandian yang terbaik dan minyak mandian yang sesuai ya...untuk saya dan suami macam yang ditulis di kolum tu...
(dia bercakap malu2)
Aku: Oooo minyak mandian an haruman tu kat Spa dan butik kecantikan ada dijual...pilih saja mana yang sesuai dengan citarasa awak dan suami...
Pemanggil: Ya ka...saya nak cuba la...awak ke penulisnya?
Aku: Tak lah saya kawanya...(bohong lagi) hehehe tapi yang pasti dia puas hati...


Nota: terus terang sebenarnya bila usia meningkat kemesraan suami isteri harus terus hangat dan faktor usia janga di jadikan alasan untuk menjalin hubungan yag lebih baik, kalau suami dingin, isteri goda, kalau isteri dingin suami goda...jangan bila dah berusia jalan peganng tangan pun tak mahu....tak boleh macam tu...

(akan bersambung lagi)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Azura Emme